מטרת הדו"ח היא לתת לך בעל/ת האתר תמונת מצב מהירה ועדכנית לגבי רמת ואיכות האתר שלך. הדו"ח מחולק לשני חלקים עיקריים: החלק הראשון מתייחס לצד התשתיתי והטכנולוגי של האתר אשר אינו חשוף לגולשים אולם משפיע בצורה עמוקה על איכות האתר ויכולת הקידום והשיווק שלו. החלק השני אשר אותו בודק הדו"ח הוא הצד החווייתי והממשקי של האתר, חלק זה עוסק בצד הגלוי של האתר , במה הגולשים באתר רואים וכיצד
זה משפיע על התנהגותם באתר, או במילים פשוטות האם האתר בנוי ומעוצב בצורה שמגשימה את המטרות שלשמן הוא הוקם. במידה ומטרת האתר היא לייצר הכנסה כלשהיא , בין אם זה ע"י מכירת מוצר או שירות באתר או בין אם זה ע"י יצירת תנועת גולשים גדולה ומכירת שטחי פרסום באתר אנו ממליצים להתקדם לדו"ח קידום האתר או לדו"ח פרסום ושיווק האתר אשר ייתן לך בעל/ת האתר תמונת מצב מקיפה ביותר לגבי האופן שבו האתר משווק,מקודם ומפורסם באינטרנט. מתלבט/ת לגבי הדו"ח המתאים לך ? קרא/י את סיפורי המקרה של לקוחותינו וראה/י כיצד דו"חות אלה יכולים לחסוך לך זמן וכסף. בדיקות שרת:
- זמני טעינה.
- בדיקות עומסים.
- רמת אבטחת שרת.
- שגיאות 500
בדיקות טפסים:
- תקינות טפסים.
בדיקות מבנה:
- היררכיה נכונה בהתאם לתחום העיסוק.
- כמות שכבות באתר,כמה קליקים מהעמוד הראשי לעמוד הפנימי ביותר.
- חוויית ונוחות משתמש.(גלישה אינטואטיבית).
- התמצאות וניווט באתר.
- נוחות חיפוש באתר.
בדיקות קישורים:
- קישורים שבורים
- שגיאות 404
עושים סדר
לקוחות ממליצים
" האמינות והיושר של גביש קנתה אותי מההתחלה. עם הידע והמקצועיות, אני יודעת שאני בידיים טובותאתי