שיווק באמצעות תוכניות שותפים הוא למעשה שיתוף פעולה בין עסקים המעוניינים לפרסם את עצמם לבין בעלי אתרים המעוניינים לשווק ולפרסם באתריהם בטכניקות שונות כגון רשימות תפוצה, קידום אורגני ועוד. ניתן לחלק ל-3 קטגוריות עיקריות את אופן התשלום של בעלי העסקים עבור השיווק והפרסום: 1.תשלום עבור כל קליק – במקרה זה השותף מקבל תשלום עבור כל כניסה שהוא הביא לאתר,היתרון העיקרי הוא שמדובר בתשלום יחסית נמוך שמביא תנועה די גדולה לאתר מה שפותח אפשרויות הכנסה נוספות.נקודת התורפה המרכזית היא שעלולות להיות כניסות "כפולות" לאתר ,כלומר של אותו גולש מספר פעמים או ממכשירים שונים. 2.תשלום עבור לידים – בצורה זו התשלום לשותף המפרסם הוא עבור כל ליד שמגיע לאתר,גולש שמגיע לאתר נחשב לליד רק לאחר שביצע פעולה מסויימת(שאותה הגדיר בעל העסק) שמאפשרת יצירת קשר איתו כגון השארת פרטים,מילוי שאלון וכו'. 3.תשלום עבור מכירה – במקרה זה השותף מקבל תשלום רק במידה והתבצעה עסקה. בפני בעלי עסקים עומדות כיום שתי אפשרויות עיקריות אם ברצונם לשווק במסגרת תוכנית שותפים: 1.לפנות לחברת תיווך שדרכה הם יגיעו למפרסמים. 2.להפעיל בעצמם תוכנית שותפים. לכל אופציה ישנן היתרונות והחסרונות שלה,בין אם זה במחיר ,נוחות העבודה והממשק ועד מתח הרווחים שכל אפשרות מציעה. כבעלי עסקים עליכם לדעת כי ישנן תוכניות שותפים שמתמחות בתחומים מסויימים, כגון תוכנוית שותפים למלונות,טיסות וכו'. בפנייתכם לתוכנית שותפים בקשו לראות איזה אתרים שותפים בה, אולי תגלו אתרים שלא עולים בקנה אחד עם המוצר/שירות שלכם ופרסום בהם עלול לגרום ליותר נזק מתועלת. חשוב לזכור! תוכניות שותפים היו בימיו הראשונים
של האינטרנט מאוד פופולריות ומצליחות אך עם הזמן ירד במעט כוחן ובעיקר איכותן בגלל ריבוי תוכניות וכניסת גורמים פחות מקצועיים שניסו לרכב על גל ההצלחה. המציאות האינטרנטית מחייבת אתכם כבעלי עסקים לנקוט במשנה זהירות ולבדוק לעומק את התוכניות בהן אתם בוחרים. בחירה בתוכנית לא נכונה עלולה להיות מזיקה בטווח הארוך . לפגישת ייעוץ צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.
שיווק באינטרנט
לקוחות ממליצים
" האמינות והיושר של גביש קנתה אותי מההתחלה. עם הידע והמקצועיות, אני יודעת שאני בידיים טובותאתי